20 Ocak 2015 Salı

Cemrenazkarakay'la Röportaj



                                                   İşte sizlere  yeni bir röportaj daha...

                                                Bu röportajımız cemrenazkarakay ile.

                                İşte sizlere cemrenazkarakay'ın kombinlerinden bir kare;





Gelelim röportajımıza :)

Öncelikle çok teşekkür ederim. 
Ne demek canım
Cemrenazkarakay ismi senin için ne ifade ediyor? cemrenaz benim kızımın ismi oyuna başlarkende onun ismiyle başlamak istedim bana uğur getiriyor :)
Azra abla ile nasıl tanıştınız? azrahatun klübü üyesiyidm bende sizler gibi.yarışmalarada severek katılıyordum.sonra yöneticileğe başladım.azrayla tanışmamız klüp sayesinde oldu.
İlk kendi imkanlarınla mı süperstar oldun?
evet oyuna başladıktan bir süre sonra ss oldum tabiki kendi imkanlarımla.zaten ss lik yarışmaları vs bunlara başvurmayın lütfen sonuçta yasak.
Oyuna ne kadar vakit ayırıyorsun? belli olmuyor sonuçta ben evliyim ve bi kızım var.hayatım sorumluluklarım var.bazen 1 saat bazen 3 saat değişiyor.sizler şuan en sakin zamanlarınızı geçiriyorsunuz kıymetini bilin ..
Stardoll'da nasıl ünlü oldun? aslında ünlümüyüm bilemiyorum.eğer öyleyse bu sizin sevginiz sayesinde oldu şüphesiz.açıkçası ünlü olmak için benim bir çabam olmadı.
Stardoll'u nasıl oynamaya başladın?
birsitede reklamını gördüm.sonra meraktan oynamaya başladım.ama 1 yıl kadar çok aktif değildim oyunda.
Son olarak söylemek istediğin bişey var mı? beni seven sevmeyen herkesi ben çok seviyorum.onlar benim canlarım.umarım oyunda çok çok ilerler ve çokk başarılı olurlar.reeldede hepinize başarılar diliyorum.sizi seviyorum:*









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder